For a better life

Bayerin brändi

Haluamme parantaa ihmisten elämää ja vaikuttaa osaltamme yhteiskuntaan – nyt ja tulevaisuudessa.

Bayerilla olemme kiinnostuneita tulevaisuudesta ja kaikista sen tuomista mahdollisuuksista. Terveyden ja ravitsemuksen edistäminen on Bayerille tärkeää ja sen ominta osaamisaluetta, koska Bayerin luomat ratkaisut parantavat elämää tulevaisuudessa ja auttavat ihmisiä ja maapalloa kukoistamaan. Uskomme, että meidän täytyy työskennellä paremman huomisen eteen, jotta kaikki voivat elää täyttä elämää.

Ihmisten eläessä yhä pidempään ja väestömäärän kasvaessa kaikki haluavat pysyä terveinä – ja kaikki haluavat saada tarpeeksi syödäkseen. Tämä on suuri haaste globaalille yhteisölle – ja se motivoi ja kannustaa meitä eteenpäin Bayerilla. Joka päivä hyödynnämme tietojamme ja taitojamme ihmiskunnan hyväksi: kehitämme ja tuomme markkinoille valmisteita, jotka tekevät elämisestä vähän helpompaa. Tämä on se ydinajatus, joka kuvaa meidän työtämme.

Tätä kutsumme:

Bayer slogan

Mitä Bayerin brändi tarkoittaa?

Bayerin risti on yksi maailman tunnetuimmista brändeistä. Sukupolvien ajan Bayer on tarkoittanut asiantuntemusta, laatua ja luotettavuutta.

Brändiimme liittyy myös muita ominaisuuksia:

Optimistinen
// Kannustamme myönteisyyteen: kyllä, voimme luoda paremman huomisen.

Innostunut
// Yhdistämme velvollisuudentunteen ja innon.

Edelläkävijä
// Toimimme johtajina ja viemme luottavaisina edistystä eteenpäin.

Nämä brändimme ominaisuudet ohjaavat meitä ja antavat kuvan yrityksestä: lämmin, inhimillinen, itsevarma, dynaaminen ja energinen.

Optimistinen, innostunut, edelläkävijä – Bayerin brändin ominaisuudet.
Optimistinen, innostunut, edelläkävijä – Bayerin brändin ominaisuudet.
Optimistinen, innostunut, edelläkävijä – Bayerin brändin ominaisuudet.
Optimistinen, innostunut, edelläkävijä – Bayerin brändin ominaisuudet.
Optimistinen, innostunut, edelläkävijä – Bayerin brändin ominaisuudet.